(Android/iOS) My Restaurant Cooking Home koder uendelige nøgler
Feb 11, 2022 17:37:55 GMT -5
Post by systmataraffnetf on Feb 11, 2022 17:37:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ My Restaurant Cooking Home 2022 version ▞▞▞
Godt spil, mange flere spilboosts tilføjet end de fleste tilføjelser er irriterende lidt det værd for boosts
til mange annoncer, og jeg får aldrig de boostere, det hævder at give
Fantastisk spil MEN for mange annoncer
Jeg nyder dette spil, og jeg var glad for, at når du ikke kan slå et niveau, giver det dig mulighed for at se en annonce for at få ekstra kunder eller ekstra tid, i stedet for blot at miste et liv og skulle vente på, at de genopfyldning, men tilsyneladende er antallet af annoncer, du kan se, begrænset, fordi jeg ikke får den mulighed efter en vis tid. Hvis du holder spillet gratis ved at sælge annoncer, hvorfor skulle du så begrænse antallet af annoncer, som brugere kan se?
Jeg kan godt lide dette spil først, men niveauerne er for lange til at få en anden restaurant. Jeg blev træt 😩 af at spille
Jeg kan godt lide madlavningsspil, men dette spil er virkelig meget, fantastisk, jeg elsker dette spil Wow, dejligt spil 👏👏👍👍👌☺️
Når du først er kommet op i niveauer, har du ingen mulighed for at fuldføre det uden at det koster dig $$$$. Jeg afinstallerer spillet trist, da jeg kunne lide det i starten, skam du gør det så svært, at du ikke har nogen måde at afslutte niveauet uden at betale for mere tid.
Sjovt spil! Nem at spille! Løs problemet med at downloade 3rd shop. Forbindelsesfejl, tjek internettet, når du prøver at downloade
Fantastisk spil, hvis du leder efter et hurtigt spil.
Et fantastisk og afslappende spil
Spillet er fint, men jeg har brug for at vide, hvorfor du bliver ved med at presse mig til at se en annonce for en mystisk bonusgenstand efter hvert spil. Det er virkelig irriterende, især fordi jeg allerede har en bonus, og spillet er ikke så svært at slå i første omgang.
Som de fleste spil af denne type, var det meget sjovt, indtil du kommer til de niveauer, der kræver boosts for at vinde og derefter kræver store penge. Jeg er glad for at bruge $ på et underholdende spil. Jeg ville have brugt mere på denne, hvis jeg havde været i stand til at komme videre. Jeg har set 200 annoncer og brugt $10. Jeg tror, de nåede deres mål.
Crash crash crash ... spillet er sjovt, men annoncerne - omkring 6 til 7 gange ud af 10 vil crashe spillet! Kan ikke give et spil en god bedømmelse, hvis det bliver ved med at gå ned, fordi det forsøger at vise annoncer, hver gang du er færdig med at spille ét niveau! .... Synd. Afinstalleret.
My Restaurant Cooking Home आर्केड गेम qsb
Jeg startede dette spil gennem Mistplay-appen. Selve spillet er lidt sjovt, indtil du begynder at komme til de senere niveauer i den anden restaurant. Hvad der dog virkelig dræber det, er overfloden af annoncer. Jeg forstår, at gratis spil kommer med annoncer. Men SÅ MANGE ANDRE SPIL HAR LÆRT AT BALANCERE DETTE, og det har dette spil desværre ikke. Startede med at skulle se en annonce efter hvert niveau og er nået frem til, hvor jeg skal se en før OG efter hvert niveau. Annoncer for at få boosts, ekstra tid osv. Og så annoncerne i spillet efter tredjepartsannoncerne. ADS ADS ADS!!! Dræber virkelig spillet. Det faktiske spil ville give 3-4 stjerner, men indtil de finder en mere afbalanceret måde at håndtere reklamerne på, forbliver det et 1-stjernet spil. Og da jeg har omtrent lige så mange point fra Mistplay, som jeg vil tjene på dette spil, er jeg ved at afinstallere det.
Dette spil er en total rip off! Har nu i to uger prøvet at låse den sidste nøgle op til næste niveau. Så snart jeg kommer ned til den sidste klient, dukker den lange annoncer op i 10 ekstra sekunder for at afslutte, men tilføjer også 10 ekstra kunder, der skal fuldføres på de bismale 10 sekunder, hvilket gør dette umuligt at fuldføre. Det kræver alle dine diamanter 💎 for at fuldføre. Den eneste måde, du bedst kan gøre dette på, er at BETALE dig igennem. SKER IKKE! Vil give dette 24 timer mere og derefter slette appen.
Det er meget fantastisk og fantastisk at spille, ... sådan et fantastisk spil nogensinde
Spillet styrter ned midt i et niveau, som får dig til konstant at miste liv. Så mange annoncer også, de fleste af dem styrter også dit spil. Afinstaller.
Spillet er en snyd! Du kommer til bestemte niveauer, og kundens humør falder 3-4 sekunder hurtigere, end nogen af maden er færdig. Du kan få alle opdateringerne, men på niveauer, hvor du har brug for bestemte stemmer eller tip, falder stemningslinjen 3 sekunder hurtigere, end maden kan tilberede! Det lader dig ikke bestå niveauet, og du ender med at spilde mønter for at spinde efter diamanter, og det lander KNÆPE på diamanter. Og 134 diamanter i 20 sekunder, 134?! Det er en rækkevidde. Spillet var sjovt i starten, nu er det bare irriterende.
For mange dumme annoncer, jeg giver op
Jeg kunne godt lide, hvordan du også skal designe restauranten, men jeg forstår ikke, hvorfor jeg altid skal downloade underniveauerne.
Dette spil er godt, da du ingen vidios, jeg kan ikke lade være med at gøre noget ved det
Først søgte jeg efter et spil, jeg lige tidligere har spillet og afinstalleret på grund af mangel på lagerplads. Jeg kunne bare ikke huske navnet på det spil, jeg husker kun maden i det... Så jeg troede, det var det spil, og jeg installerede dette spil.. i starten erkendte jeg, at det ikke var det spil, selvom jeg spillede det så jeg spillede bare i en meget god, jeg kan bare rigtig godt lide det...
Det er et godt og vanedannende spil! Visuelt ret flot. Kører glat nok. jeg kan lide det
Udviklerne bliver ved med at slette mine negative anmeldelser, fordi jeg kaldte spillet ud for at få penge. Kan ikke spille det ordentligt uden at skulle købe diamanter. Udviklere bør ikke have lov til at slette negative kommentarer. Negativ vurdering.
Fantastisk spil, fantastisk grafik alt for mange annoncer er ulempen og forhindrede mig i at give dette 5 stjerner.
Hader, når videoer ikke indlæses, og jeg er nødt til at afslutte for at afspille igen. Meget frustrerende..jeg mister ekstra.ting spmetimes..trist😣
Det fejler så meget, at spillene ikke åbner, og også den anden restaurant, der går fremad, er længe om at passere
My Restaurant Cooking Home आर्केड गेम qsb
Jeg gav to stjerner, fordi spillet er interessant i starten, men når du kommer til niveauer fra 70 over, skal du bruge boost, og niveauerne er meget irriterende, jeg vil bare slette appen på grund af hvor svært det bliver, det er ikke sjovt længere, det er frustrerende
Wow !!!VÆRSTE SPIL NOGENSINDE!!! Fik annoncer bad ikke om! Tryk på KORSET, SOM BETYDER LUK DET RIGTIG ?? NEJ IKKE DETTE SPIL!! TOG DIG AT INSTALLERE HVERT SPIL!!! SLAG KORSET IGEN!! SKULLE KUN SE BLØDENDE ANNONCEN IGEN !!!SOM JEG ALLEREDE HAVDE FORSØGT AT LUKKE !!!!! X BETYDER TÆT HØJRE !! IKKE FORTSÆT!!! ND DEN 1 STJERNE!! MEN IKKE OWT!! DEN ENESTE MÅDE JEG KUNNE INDGIVE DETTE !! VIRKELIG!! DU SPØRGER OM ÆRLIG MENING, SÅ LAD DU IKKE INDGIVE AT INDGIVE UDEN EN STJERNEBEKRÆFTELSE !! WAPOS
Det engelske i dette spil er så dårligt.
Super spil
Kan lide at spille spillet, men hader de gange, det fryser, især efter at have vundet niveauet
Dette spil var meget rart, men mange gange ramte min telefon
Oppustet af reklamer overalt. Karakterernes dårlige og irriterende ansigtsudtryk. Oste dialoger. Meget grådig gameplay system. Opdatering - mange gange belønner advt ikke, du kan lide, hvis du trykker for at se tilføje i mere 10 sek., du er så tvunget til at se 30 sek annonce, men du vil ikke få mere 10 sek mange gange.
My Restaurant Cooking Home Arcade fdl
Først og fremmest. For mange annoncer. Ok, så jeg købte spillet uden annoncer. For det andet forstår jeg godt, at det trænger til en udfordring, men så er den tid, du giver, forfærdelig!! For lidt tid til at afslutte opgaver!!! I skal tjene penge, som jeg får, men I skal levere alle klagerne her! Så uheldigt, jeg kan faktisk godt lide dette spil, men jeg vil afinstallere.
Crasher meget og tonsvis af annoncer. Det ville være et godt spil, men jeg føler, at jeg bruger mere tid på nedbrud og annoncer end det faktiske gameplay
2 Player games : the Challenge Arcade rbeb
For mange opgraderinger på korte perioder. Giver dig ikke tid til at nyde spillet.
Giver virkelig værste oplevelse. Flere tilføjelser, og selvom vi venter på tilføjelser for at fuldføre det igen, tager det tid at genstarte niveauet. Ikke interesseret i at give en eneste stjerne.
Super sjovt og udfordrende spil også. mange. annoncer!
Jeg er færdig med alle restauranter. De fleste spil bliver bare ved og går, men det sluttede uden opdatering på webstedet til flere restauranter. Men stadig sjovt og udfordrende
For mange annoncer og clickbait. Men spillet var godt at bruge tid på. Den irriterende del? For næsten hvert niveau/pause vil du få tonsvis af annoncer, som nogle af dem indeholder clickbait, og du kan ikke engang annullere annonceeksemplet og spildte dine 30 sekunder for hver annonce. Hvis du ikke har nok tålmodighed, så lad være med at downloade dette spil, ellers vil du ende med at forbande dette spil. Hvordan har du det med at have 1 niveau i spillet med 5 annoncer, før du fortsætter til næste niveau? Tænk igen før download.
😊🙂
Jeg elsker dette spil, men hver gang jeg opdaterer spillet hænger det og bliver ved med at give en netværksfejl. Jeg ville give det en 5-stjernet vurdering, hvis det ikke var for dette problem
Dejligt spil til børn Tak fordi du gav denne spilannonce